الثلاثاء، 26 نوفمبر 2013

مطلوب خدمة مدفوعة من اي واحدة عندها حساب باي بال !!!

انا عندي مشكلة كبيرة بالباي بال و احاول احل المشكلة معهم لكن امامي شهر علي الاقل .. احتاج فورا لشراء خدمات تسويقية و اغراض علي النت لكن شرط الدفع الباي بال !!

- لو ممكن واحدة عندها باي بال لكن شرط يكون خدمة كاملة ارسال و استلام اموال

- بتشتري لي الخدمة و بحولك مقدما سعر الخدمة + عمولتك ..... بحولك المبلغ بوسيلة اخري هي موقع skrill.com

- و ان شاء لو كل شئ تم علي خير ان شاء الله ان شاء الله هيبقي في تعامل مستمر و تستفيدي بالعمولات مع توافر الضمانات لكي و لي لان لي تعاملات تجارية كتير وللاسف الباي بال هو الاساس .... و هذا الي ان احل المشكلة مع الباي بال



- اللي موافقة ترسل لي علي الخاص و يبقي فضلك علي و لن انساه لك و شكرا مقدما





via منتديات كويتيات النسائية http://www.q8yat.com/showthread.php?t=1151182&goto=newpost

ليست هناك تعليقات:

إرسال تعليق