الخميس، 18 سبتمبر 2014

ارجوكم ساعدونى بالله عليكم ارجوكم

يا جماعه انا بنتى عليه مصاريف دراسية متاخرة و لزم السداد و فات على المعاد 4 شهور و لزم ندفع عشان تستلم شهادة التخرج بالله عليكم الى يقدر يساعدنى بارك لله فى و يجعله فى ميزان حسانتكم انا بناشد اهل الخير اهل الكرامه ربنا يخليكم ارجوكم الدراسة الجديدة قربت تبدا و لزم السداد عشان تاخد الشهادة التخرج هيا فى معهد الفراعنه العالى بالهرم و الى حاب الى يبانات اى استفسار يكلمنى خاص و يجعله فى ميزان حسانتكم يارب ربنا يخليكم انا ارملة و المعاش لا يكفى والله ادفعلهم و دورت اعمل قرض حسن مش لاقيه و كل البنوك لزم يكون المعاش معدى ال1500 و انا معاش باخدو من الشئون الاجتماعيه 950 جنيه و معايا كل الاوراق يا ناس الى عايز يشوفها انا روحت جمعيات خيرية كتير عشان تساعدنى يبقولى مش عندنا كفالة دراسية اعمل اى مستقبل بنتى ها يروح انا نفسى تستلم الشهادة عشان تشتغل اى شى و تساعدنى بمصاريف البيت انا عندى 3 بنات ربنا يكرمكم الى يقدر يساعدنى يكب على العامة انه ها يساعدنى انا مش بدخل كتير على النت لانى انا بدخل من عند جيران الله يكرمكم فى انتظركم و المبلغ كله 1800 جنيه




ليست هناك تعليقات:

إرسال تعليق